Mededeling in verband met het coronavirus

Met ingang van 1 juni gaan de scholingen, waarvoor dat mogelijk is, weer van start. Wij zullen ons uiteraard houden aan de richtlijnen van het RIVM wat betreft hygiëne en groepsgrootte. De meeste scholingen gaan in het najaar plaatsvinden. Let op de website en de nieuwsbrief voor data en locaties.

Beste bezoeker,

U bent op de website van Vereniging BEZINN, deze website is alleen toegankelijk voor leden van Vereniging BEZINN. Bent u lid van de vereniging, maar heeft u geen inloggegevens stuur dan een email naar: opleidingen@bezinn.nl

In beperkte mate is ons scholingsaanbod ook beschikbaar voor niet-leden.  Wanneer u wenst deel te nemen aan één van onze scholingsactiviteiten kunt u een mail sturen naar opleidingen@bezinn.nl . Dan krijgt u een activeringscode om in te loggen op de bestelpagina van de scholingen. Hier vindt u de uitgebreidere informatie over de cursussen.

Wachtwoord vergeten

TIP: uw gebruikersnaam en email is identiek. Gebruikersnaam is email adres waarop u ook uw nieuwsbrieven ontvangt.
Weet u uw gebruikersnaam niet meer stuur dan een mail naar: opleidingen@bezinn.nl

Gebruikersnaam ophalen